luni, 1 septembrie 2014

Page Rank mai bun in anul care vine

Au avut loc o multime de schimbari destul de importante in peisajul numit SEO.Google a schimbat algoritmul de cautare si a dat schimbat toata populatia online, iar toate tehnicile SEO au fost aduse la noile trenduri. Page Rank-ul joaca un rol foarte important in afisarea site-ului tau in pagina de rezultate. Beneficiile unui rank mare sunt mari, in principiu ma refer la traficul pe care il primesti, mai multe vizualizari de pagina, s.a.m.d.
Hai sa intelegem logica din spatele Google Page Rank si sa aflam ce factori il afecteaza. Pentru inceput trebuie sa stii ca Page Rank-ul este o valoare intre 1 si 10. Daca site-ul tau are 10 fix inseamna ca Google are incredere in continutul tau, iar daca este mai apropiat de 0 inseamna ca mai ai de lucrat.
Link-uri de calitate
Back Link-urile de calitate sunt o necesitate. Presupun ca a trecut un timp de cand nu te-ai mai uitat la link-urile din site-ul tau. De exemplu, daca site-ul tau e plin de link-uri ale site-urilor cu rank mai mic decat al tau te vor trage si pe tine in jos. Link-urile de la si catre site-uri spam au acelasi rezultat.
Ce-a mai buna practica este aceea de a avea back lick-uri de la site-uri ce au legatura cu continutul tau. Asta cu siguranta va adauga un + la sectiunea de SEO.
Continut Original
Trebuie sa ai continut original, ai grija sa nu ai continut copiat (nici macar din greseala) pentru ca poate fi fatal pentru PageRank-ul tau.
Documenteaza-te despre subiectul care te intereseaza si scrie ceva original, adauga grafice, analize, s.a.m.d. in locul in care sunt necesare.
Alege cuvintele cheie cu grija, nu folosi nimic irelevant pentru continut ca va fi tot categorizat ca si “continut fara inteles”.
Daca ai un profil Google+ folosestel in avantajul tau, dar foloseste si celelalte medii sociale (facebook, twitter, pinterest, etc).
Ai grija la design, structura si navigare.
Google a remodelat spatiul SEO pe care il cunosteam cu totii, si i-a schimbat cu totul modul de functionare, deci mare atentie link-uri si continut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu